De PKN zoekt een Medewerker Informatie- en Archiefbeheer

De Dienstenorganisatie van de Protestantse Kerk in Nederland is op zoek naar een Medewerker Informatie- en Archiefbeheer die voor minimaal 1 jaar op nader overeen te komen dagen of dagdelen per week de archieven van de Protestantse Kerk up-to-date wil houden.

De Dienstenorganisatie van de Protestantse Kerk in Nederland beheert archieven en documentatiecollecties van landelijke organen en commissies die nog deels op permanent te bewaren en op te zijner tijd te vernietigen geselecteerd moeten worden. Blijvend te bewaren gedeelten worden beschreven en verzorgd voordat zij overgebracht worden naar een archiefdienst zoals Het Utrechts Archief of een documentatiecentrum.
De werkzaamheden worden uitgevoerd bij de Dienstenorganisatie, Haydnlaan 2 te Utrecht in overleg en samenwerking met enkele collega's.

Wat verwachten we van je?
We vinden hot belangrijk dat je meelevend lid bent van de Protestantse Kerk en van daaruit mee kunt denken.
Het is belangrijk dat Jo gestructureerd en nauwkeurig kunt werken met (vertrouwelijke) documenten en daarbij het tempo er goed weet in te houden. Het werken in een digitale omgeving is voor jou geen probleem. In dit verband denken wij aan een opleidingsniveau van tenminste MBO. Ervaring met archiefwerkzaamheden is uiteraard eon pré. Denk je aan deze kwalificaties te voldoen? Dan kom je als geroepen!

Wat mag je van ons verwachten?
We bieden jou een mooie plok in een team van vakspecialisten bij een professionele organisatie. Een omgeving waar je de ruimte krijgt om jezelf verder te ontwikkelen.
Je ontvangt een vergoeding op basis van de geldende belastingwetgeving.

Geïnteresseerd?
Spreekt dit je aan maar wil je graag nog meer informatie? Neem dan contact op met Fred Schoonheim, archivaris / informatiespecialist, tel. 06-31991483 of via f.schoonheim@protestantsekerk.nl. Je kunt hem ook een korte motivatie met CV mailen.