De papieren bestanden zijn intussen verdeeld en verhuisd. Over de verdeling van de taken van Cock praten we volgende week. Er zijn al enkele toezeggingen gedaan, maar Cock had veel werkzaamheden op het bord.
De administratie is op stedelijk niveau nog even een klus omdat er op dat front bij drie kerken in Utrecht iets aan de hand is, Cock verzorgde die van de Nieuwe Kerk én die van ons, maar ook de administrateur van de Nicolaikerk is overleden, na vele jaren trouwe dienst. Daarom is besloten om de zaak op het bureau natuurlijk nog wel bij te houden, maar eerst de tijd te nemen om naar opvolgers te zoeken en die vervolgens een cursusje aan te bieden aan het administratieprogramma te wennen.
Zoals je weet, verzorgde Cock ook de administratie van de Nieuwe Kerk. Dat was, zoals ze zei, 70% van haar administratieve werk. Er is afgesproken dat die administratie van deze kerk en de onze niet meer door één persoon verzorgd zullen worden, dus elke kerk heeft eigen mensen die daarvoor zorg dragen.
Een en ander betekent dat we de komende tijd niet altijd over de meest actuele informatie rond gemeenteleden beschikken. Dat is dan maar zo.